نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

جلسه

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آباد غرب (1)


فرماندار اسلام آباد غرب خشکسالی امسال در این شهرستان در 40سال گذشته بی سابقه بوده است

برگزاری جلسه کارگروه مدیریت بحران اسلام آباد غرب.
فرماندار :کاهش بارندگی های سالجاری اهمیت مدیریت منابع آب را دوچندان میکند.
در جلسه مدیریت بحران فرماندار با بیان این مطلب افزود امسال بدلیل کاهش بارندگی متاسفانه مزارع کشاورزی خسارت فراوانی دیده اند که در این راستا با تاکیدات مکرر خوشبختانه بیش از 20هزار هکتار از مجموع 47هزار هکتار مزارع دیم بیمه شده اند.
فرماندار گفت خشکسالی امسال قطعا مراتع و جنگلهای شهرستان را دچار آسیب خواهد کرد و انتظار داریم برای جلوگیری از آتش سوزیهای احتمالی همه مردم دغدغه داشته باشند تا انشالله با کمترین آسیب بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
فرماندار در ادامه سخنان خود افزود برای مهار حریق احتمالی 8دستگاه خودرو آتش نشانی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده و شناسایی نقاط بحران ،تجهیز امکانات اطفا حریق ،تشکیل اکیپ های آموزش دیده ،آمادگی برای ایجاد آتش بر،بکارگیری دیده بان ،آموزش دهداران و شوراها و همچنین بهره مندی از ظرفیت تشکل های اجتماعی و در صورت نیاز استفاده از نیروهای نظامی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای مقابله با آتش سوزی خواهد بود.
فرماندار گفت خشکسالی امسال در شهرستآن در 40سال گذشته بی سابقه بوده است و قطعا امسال همه مردم شریف شهرستان باید در مصرف بهینه آب صرفه جویی نمایند و تا حد امکان از هدر رفت این مایه حیات جلوگیری کنند.
فرماندار در پایان سخنان خود از مدیران خواست در اجرای ماموریت های ستاد بحران شهرستان با دقت نظر و با حساسیت خاص بدون تعلل ورود کنند .
در این جلسه مدیران گزارش اقدامات انجام شده را تشریح و برنامه های آتی خود را اعلام نمودند.
روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد غرب



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب