+ 0 -
ADA

همدلی، همراهی و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم

استاندار کرمانشاه: شایسته سالاری ملاک استفاده از نیروی انسانی در بدنه مدیریتی است / طولانی شدن فرایندهای اداری، سرمایه گذاران را از کرمانشاه فراری می‌دهد


استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در انتصابات عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد جایگاه نیروی انسانی توانمند، تحول گرا و انقلابی را در بدنه مدیریتی ارتقاء دهیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «بهمن امیری مقدم» در نشست صمیمی با معاونین، مدیران کل ستادی، مشاورین و کارکنان که امروز در اولین روز کاری و در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند، سرمایه‌ای عظیم برای هر مجموعه‌ای است و یک نیروی انسانی بانشاط، پرتحرک و اثرگذار می تواند مسیر پیشرفت و توسعه سازمان مربوطه را تسهیل و تسریع ببخشید و کیفیت خدمت به مردم را بهبود ببخشد‌.

وی افزود: در مجموعه استانداری مطمئنا نیروهای باکیفیت، بادانش، با تقوا، متخصص، تحول گرا و انقلابی وجود دارند که از قابلیت های آن‌ها استفاده خواهیم کرد. 

امیری مقدم تأکید کرد: با تلاش شبانه روزی، همدلی و همراهی برای خدمت گزاری به مردم کوششی مستمر خواهیم داشت و بر این اساس تعهد و مسوولیت پذیری و حسن اخلاق در پیگیری امور و ارتباط با مردم بسیار مهم و با اهمیت است و به همین دلیل تأکید می شود به عنوان خادم مردم وظیفه داریم برای رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: هر مانعی در مسیر رشد و توسعه استان وجود دارد باید برطرف شود تا زمینه و بستر سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و کاری که به ما واگذار می شود با وجدان کاری و از روی اعتقاد و با صداقت آن را انجام دهیم.

مدیر ارشد استان با تاکید بر ضرورت کوتاه‌تر کردن فرآیندهای اداری عنوان کرد: بررسی و تایید پروژه‌ها در ادارات نباید آنقدر طولانی شود که سرمایه گذاران از کرمانشاه فراری شوند.

وی با تاکید بر توسعه دولت الکترونیک در استان عنوان کرد: باید سیستم اداری را به گونه ای ارتقاء دهیم که یک روستایی بتواند بدون مراجعه به اداره مربوطه بتواند از طریق اینترنت درخواست خود را ارائه دهد.

امیری مقدم گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مدیر بی ادعا، پرتلاش و بسیار صادق بود و رفتار و منش ساده و مردمی ایشان یک الگوی ممتاز برای همه دنیاست.



اوقات شرعی
آب و هوا