+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

اقتدار امروز ایران نتیجه دفاع مقدس و جانفشانی شهداست


استاندار کرمانشاه اقتدار، امنیت و قدرت امروز ایران را نتیجه دفاع مقدس و جانفشانی شهدا دانست و گفت: باید قدرشناس رشادت ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بود و بر دستان تک تک آنان بوسه زد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "بهمن امیری مقدم" روز چهارشنبه در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه در حسینه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) افزود: برنامه های بزرگداشت و تکریم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، یادآوری رشادت ها، شجاعت ها، ایثار، جانفشانی و هوشمندی آنها و یک قدردانی ضروری است تا فراموش نکنیم داشته های امروز از کجاست.

وی تاکید کرد: از جان گذشتگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس بود که انقلاب و کشور را حفظ کرد.

دفاع مقدس مصداق و نماد بازری از کربلای حسینی دانست و گفت: کربلا نگین انگشتری نهضت پیامبر اسلام(ص) و دفاع مقدس نگین انگشتری قیام امام راحل است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: رهبران هر دو قیام فرزندان و نوادگان رسول خدا(ص) بودند و رزمندگان هر دو قیام هم عاشقان شهادت و عارفان راه حق و حقیقت.

به گفته وی، در کربلا از نوزاد ۶ ماهه تا پیرمرد ۷۵ ساله حضور داشتند و در دفاع مقدس هم از نوجوان کم سن و سال تا پیرمرد کهنسال حضور داشتند که تمام این مشابهت ها در کنار شعارها، اهداف و مسیر مشتر‌‌ک آن، نشانگر این است که روح و شکل دفاع مقدس ما برگرفته کامل از قیام امام حسین علیه السلام است.



اوقات شرعی
آب و هوا