+ 0 -
ADA



بازدید وزیر کار از کارخانه کاغذ بیستون تامین


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی استاندار کرمانشاه از صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین استان بازدید و آخرین وضعیت فعال سازی این کارخانه را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ مهمترین مشکل این کارخانه برای فعال سازی، تأمین نقدینگی و وجود معارض در اجرای خط انتقال ۶۳ کیلوولت برق است.

استاندار کرمانشاه در این بازدید بر ضرورت برطرف سازی موانع پیش روی فعالسازی پروژه صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تأمین تاکید و گفت : این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های استان کرمانشاه است که می تواند علاوه بر تامین و ایجاد اشتغال در استان، مزیت‌های ملی نیز به همراه داشته باشد.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا ) با بهره برداری رساندن و احداث کارخانه تولید کاغذ به ظرفیت سالانه ۷۵ هزار تن انواع کاغذ بسته بندی شامل تست لاینر، وایت تاپ، کرافت لاینر و فلوتینگ می‌تواند سهم مهمی در تامین مواد اولیه شرکت‌های کارتن سازی کشور و نیز  اشتغال مستقیم برای ۲۱۴ نفر و غیر مستقیم برای حدود هزار نفر در منطقه محروم هرسین استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.

استفاده از کاغذ باطله بعنوان مواد اولیه بجای چوب درختان، استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب پیشرفته صنعتی جهت بازگشت مجدد 60% از آب مصرفی به چرخه تولید و همجواری با رودخانه گاماسیاب کرمانشاه این طرح را در قالب پروژه های دوستدار محیط زیست (صنعت سبز ) کشور قرار داده است.

شرکت صنایع کاغذ بسته بندی بیستون تامین از شرکت‌های تابعه هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.



اوقات شرعی
آب و هوا