+ 0 -
ADA



تاکید استاندار كرمانشاه بر لزوم رعایت جدی توصیه های بهداشتی


استاندار كرمانشاه مشارکت و همراهی مردم را برای قطع زنجیره انتقال کرونا خواستار شد و گفت: با رعایت توصیه های بهداشتی امکان کنترل بیماری فراهم خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "بهمن اميري مقدم" در حاشيه جلسه ستاد ملی کرونا که به رياست دکتر رییسی رئيس جمهور و با حضور استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای ستاد ملی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار داشت: در اين جلسه موضوع بازگشايي مدارس و مراکز آموزش عالی مطرح شد و در استان نیز شرایط را فراهم خواهیم کرد زیرا آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش نیز می شود.

وي افزود: آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری افت تحصیلی دانش آموزان پیش بینی کند.

امیری مقدم خاطرنشان ساخت: خوشبختانه دانش آموزان و دانشجويان استان داراي استعدادهای فراوانی  هستند و بر این اساس باید موضوع حمایت از این ظرفیت های بی نظیر در سیستم آموزش فراهم شود.

نماينده عالي دولت در استان همچنين با تشریح وضعيت مناسب استان در خصوص كنترل بيماري كرونا گفت: خوشبختانه مردم شریف و فهیم استان با رعايت پروتكل ها و اصول بهداشتي به كنترل بيماري كرونا تاکنون كمك كردند و اميدواريم با اين همراهی، مشارکت بیشتر مردم و استفاده از ماسك با تسریع در روند انجام واکسیناسیون شاهد بهبود شرایط در آینده باشیم.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: بخش قابل توجهي از مردم استان نوبت اول و دوم واكسن را ترزيق كردند و استان در اين زمينه شرايط مناسبي دارد و از مردم استان مي خواهيم كه نسبت به ترزيق دوز سوم نيز اقدام كنند تا استان از لحاظ گسترش سلامت و كنترل بيماري كرونا وضعيت بهتري پيدا كند.

وي گفت: از مردم شريف استان مي خواهيم حتماً نسبت به رعايت اصول و شيوه نامه هاي بهداشتي بيش از پيش توجه كنند.



اوقات شرعی
آب و هوا