+ 0 -
ADA



تاکید فرماندار صحنه بر رعایت اصل بی‌طرفی و قانون مداری در انتخابات/ فرماندار: با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت خواهیم کرد


فرماندار شهرستان صحنه با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات، خاطرنشان کرد: فرمانداری‌ها و تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده برنامه‌ریزی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، علیرضا حیدری اظهار داشت: مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال آینده، برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا است.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیام امیدواری به جامعه در داخل کشور و مایه اقتدار کشورمان در صحنه‌های بین المللی است اضافه کرد: فراهم کردن شرایط مطلوب جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو وظیفه همه ما است.
حیدری اضافه کرد: ثبت نام اولیه شوراها اسلامی شهر و روستا بصورت غیر حضوری است و نامزدهای شورای اسلامی ابتدا بصورت غیر حضوری ثبت نام و سپس برای تکمیل مدارک به فرمانداری مراجعه نمایند.
فرماندار ادامه داد: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی آمده و با رعایت اصل بی‌طرفی، قانونمندی و در عین سلامت برگزار شود تا برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزوده شود.
فرماندار صحنه با اشاره به همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: مردم  شهرستان صحنه در رعایت دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا عملکرد قابل قبولی داشتند و نتیجه آن‌هم بهبود شرایط کرونایی و خارج شدن از وضعیت هشدار بود.
وی ادامه داد: تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان صحنه از آبی به زرد و افزایش آمار شناسایی و بستری شده کرونا به معنای نواخته شدن زنگ خطر کرونایی در شهرستان صحنه است.
در پایان فرماندار از زحمات نیروهای نظامی و امنیتی کمال تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: نیروهای نظامی با هوشیار و تلاش های شبانه روزی باعث ایجاد آرامش در جامعه و شهرستان هستند.

با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت خواهیم کرد

فرماندار صحنه گفت: آرای مردم امانتی الهی نزد مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت خواهیم کرد. 
علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و همچنین آمادگی کامل مجموعه فرمانداری و اعضای ستاد انتخابات شهرستان صحنه را اعلام نمود.
حیدری در ابتدای این جلسه افزود: مسئولین کمیته های اصلی ستاد انتخابات شهرستان در امر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص و احکام مربوطه نیز تحویل آنان گردیده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان صحنه تصریح کرد : برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه،ادای دین به نظام اسلامی و مردم است بنابراین نگاه فرمانداری این شهرستان به عنوان مجری برگزاری انتخابات، صیانت از اراده عمومی است و تمام تلاش خود را در راستای تحقق این امر انجام خواهیم داد. 
در این جلسه مسئولین کمیته ها به ارائه گزارش اقدامات خود در خصوص روند اجرای امور، مباحث تامین نیروی انسانی و وسایل در راستای برگزاری انتخابات هر چه باشکوه پرداختند وهمچنین در خصوص ثبت نام نیز با در نظر گرفتن شرایط ناشی از بیماری کرونا بحث و تبادل نظر شد.



اوقات شرعی
آب و هوا