+ 0 -
ADA

معاون استاندار در نشست با مدیران حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی:

تخریب دولت محبوبیت نمی آورد/اولویت ما ارتقای رضایت مردم است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر رضایتمندی مردم به عنوان اولویت معاونت سیاسی امنیتی گفت:اعتماد عمومی پشتوانه مسئولین برای عبور از شرایط فعلی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه؛"حسین خوش اقبال " در نشست با مدیران حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تقدیر از زحمات صادقانه "الهی تبار" در معاونت سیاسی امنیتی گفت: شرایط کشور، تحریم های بی سابقه و محدودیت های اقتصادی شرایط خدمات رسانی را برای دولت سخت کرده است.

وی تاکید کرد:می طلبد که در این شرایط سخت طوری حرکت کنیم که اعتماد مردم به مسئولین تقویت شود چرا که اعتماد عمومی پشتوانه مسئولین برای عبور از این شرایط است. 

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه " این نظام آسان بدست نیامده"  تصریح کرد: امام(ره) به پشتوانه مردم حکومت تشکیل داد و با کمک ملت از طوفانها و بحرانها عبور داد.

خوش اقبال افزود: اگر امروز نظام با قوت پیش میرود به واسطه خط مشی امام راحل با تکیه بر قدرت و پشتیبانی مردم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه یادآور شد: ارتقای رضایتمندی مردم، به اقتدار و مقبولیت هر چه بیشتر نظام اسلامی می انجامد.   

وی با بیان اینکه "تمام برنامه دشمن سد کردن راه انقلاب اسلامی است" افزود: انتظار همراهی و کمک از مدیران برای ارتقای رضایتمندی مردم را در استان داریم.

خوش اقبال با اشاره به شرایط دولت گفت: با توجه سال آخر دولت شیطنت ها و سیاه نمایی ها بیشتر خواهد شد هرچند که سیاه نمایان غافل از این هستند که اقبال عمومی با تخریب دولت به سمت طرف مقابل نمیرود.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نباید به خاطر مقام و موقعیت، رقیب را که راننده قطار خدمت است تخریب کنیم و حرمت اش را بشکنیم.

خوش اقبال با تاکید بر اهمیت جایگاه حوزه های کاری معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی افزود: وزارت کشور و استانداری ها نماینده حاکمیت هستند و جایگاهی کلان برای مردم دارند و متناسب با لین جایگاه باید خدمت رسانی کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا