+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه با انتقاد از مایوس کنندگان جوانان:

تقویت امید و نشاط در جامعه، یک وظیفه همگانی است


استاندار کرمانشاه با انتقاد از کسانی که با گفتار و رفتار خود جوانان را نسبت آینده‌ مایوس می کنند؛ تاکید کرد: تقویت امید به آینده و ایجاد نشاط اسلامی در جامعه، یک وظیفه همگانی است که باید به آن عمل شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حضرت آیت الله علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: تقویت نشاط اسلامی و امید به آینده در جامعه، بسترساز توسعه و پیشرفت و عبور موفقیت آمیز از بحران ها است.

وی تاکید کرد: رسانه‌های فراگیری مانند صدا و سیما رسالت بسیار بزرگی در زمینه امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه برعهده دارند.

استاندار کرمانشاه افزود: برای اثرگذاری بر فرهنگ عمومی نیازمند انتشار محتوای مناسب و جذاب در قالب کتاب، فیلم، آثار هنری و ... هستیم که توسط دستگاه‌های فرهنگی باید برای ارائه آن برنامه ریزی شود.

وی همچنین بر ضرورت پویایی سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در  شورای فرهنگ عمومی و تلاش برای طرح ریزی یک قالب اجرایی برای مصوبات توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان شد.

امیری مقدم همچنین عنوان کرد: یکی معضلات و موانع جدی در مسیر  توسعه استان، عادت ناپسند بدگویی و تخریب شخصیت ها و چهره های خدوم استان توسط افراد ناآگاه است که باید برای اصلاح این فرهنگ غلط تلاش کرد.

وی به تلاش های انجام گرفته برای اجرای طرح قطار شهری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مردم از دیدن ستون های مونوریل احساس خوشایندی ندارند و به همین دلیل تلاش‌ می کنیم با حمایت بیشتر از شهرداری روند اجرایی این پروژه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

شايان ذكر است در اين مراسم از پوستر نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا