+ 0 -
ADA



سلامت انتخابات و صیانت از رأی مردم در اولویت قرار دارد


رييس هيأت بازرسي انتخابات استان كرمانشاه گفت: سلامت انتخابات، صيانت از رأي مردم و مشاركت حداكثري هدف اصلي در انتخابات اسفند ماه است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ افشين كريمي  در نشست توجيهي داوطلبين تأييد صلاحيت شده،  بي طرفي و قانونمداري را براي مجريان انتخابات يك اصل مهم دانست و اظهار داشت: هدف غايي ما سلامت انتخابات، مشاركت حداكثري و صيانت از رأي مردم است و در اين انتخابات با همدلي و همراهي اقتدار نظام را به نمايش خواهيم گذاشت. 

وي از حضور گسترده مردم در پاي صندوق رأي به عنوان موضوعي مهم سخن گفت و خاطرنشان ساخت: فرصت انتخاب بيشتر  براي مردم سبب  كارآمدي مطلوب مي شود  و تجربه انتخابات ها اين موضوع را ثابت كرده است.

 رئیس هيأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه در ادامه گفت: همه داوطلبين از بينش و آگاهي لازم برخوردارند و دلسوز انقلاب و نظام هستند. 

كريمي در ادامه ضمن اشاره به حقوق و تكاليف داوطلبين برخي مفاد قانوني را براي كانديداهاي حوزه هاي انتخابيه تبيين و تشريح كرد و گفت: آگاهي و آشنايي داوطلبين با قوانين موضوعي بسيار مهم است و با پايبندي به قانوني همگي لازم را براي برگزاری مناسب و شكوهمند انتخابات به عنوان يكي از مهم‌ترین اولویت‌های استان داريم.

رييس هيأت بازرسي انتخابات تصريح كرد: همه نهادهاي مجري و نظارتي گزارش تخلف هاي احتمالي داوطلبين را درسطح استان بررسي و بر اساس قانون برخورد هاي لازم را انجام خواهند داد و دست اندركاران نيز ضمن عمل به وظايف، حافظ رأي مردم خواهند بود. 

 وي افزود: همكاري نزديكي با ستاد پيشگيري داريم و به همه دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است كه استفاده از امكانات دولتي براي كانديداها ممنوع است، اين اصل را اجرا خواهيم كرد و فرمانداران و دست اندركاران نيز بر اساس اصل بيطرفي به وظايف عمل خواهند كرد. 

كريمي به تأثير شفافيت منابع مالي كانديداها در برگزاري انتخابات سالم و افزايش سرمايه اجتماعي تأكيد كرد و گفت: منابع مالي بايد  مشخص شود و در سامانه تحت وب نيز ثبت شود. 

اين مقام مسوول در حوزه بازرسي انتخابات استان افزود: اين قول را خواهيم داد كه به عنوان نماينده دولت با تمام توان بهعنوان بيطرف از رأي مردم صيانت نماييم.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا