+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در گلزار شهدا:

مسیر پرافتخار شهادت خاموش شدنی نیست/ قدرشناسی خانواده‌های معظم شهدا وظیفه مسئولان است


استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مسیر پر افتخار شهادت هیچگاه خاموش شدنی نیست و نشان آن تقدیم ۱۶ شهید عزیز و گرانقدر در راه دفاع از حرم و حریم ائمه معصومین است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، دکتر محمدطیب صحرایی ظهر پنجشنبه در مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدای شهر کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این استان ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۳ هزار جانباز و ۱۸ هزار آزاده تقدیم راه انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی به فداکاری و ایثار دلاور زنان و مادران غیور این خطه از ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: کرمانشاه یک هزار و ۵۰ شهیده راه انقلاب و همچنین بیش از یک هزار و ۸۰۰ جانباز زن دارد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مسیر پر افتخار شهادت هیچگاه خاموش شدنی نیست و نشان آن تقدیم ۱۶ شهید عزیز و گرانقدر در راه دفاع از حرم و حریم ائمه معصومین است.

صحرایی اضافه کرد: در پایان این زنجیره مبارک شهادت تا به امروز می‌توان به شهید نادر بیرامی اشاره کرد که در راه دفاع از امنیت استان و کشور به شهادت رسید.

وی یکی از مهمترین تکالیف مسئولان را قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا دانست و ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در دوره غربت اسلام را یاری کردند و یقیناً مقام این شهدا والاتر خواهد بود.

صحرایی با اشاره به حضور وزیر کار در استان کرمانشاه، تصریح کرد: در جلسه امروز با حضور وزیر کار طرح‌ها و ایده‌های اشتغال‌زایی در کرمانشاه برای ارتقا معیشت و خدمت رسانی بهتر به مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد.



اوقات شرعی
آب و هوا