+ 0 -
ADA



۶۸ خانه هلال احمر روستایی در استان کرمانشاه افتتاح شد


خانه هلال روستای «تایشه‌ای» سرپل‌ذهاب به نمایندگی از ۶۸ خانه هلال استان کرمانشاه روز سه‌شنبه با حضور دکتر کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از داوطلبین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در مراسم افتتاحیه خانه هلال‌احمر روستای تایشه ای شهرستان سرپل ذهاب که با حضور دکتر همتی رییس جمعیت امروز برگزار شد؛ گفت: احداث ۶۸خانه هلال احمر روستایی در استان کرمانشاه اقدامی ماندگار است.

 

بازوند با اشاره به نقش مهم آموزش در مقابله با بحران افزود: دولت در بحرانها همیشه در کنار مردم است و در این مراکز به منظور تاب‌آوری بیشتر در برابر حوادث طبیعی باید آموزش در اولویت قرار گیرد و با افزایش میزان آمادگی در مواجهه با مخاطرات و عوامل تهدید کننده زمینه مشارکت هدفمند مردم در بحرانها فراهم شود. 

 

 وی ادامه داد: آموزش مدیریت بحران، امری ضروری و لازم است و خانه های هلال‌احمر با دسترسی به همه مردم حتی در مناطق دورافتاده روستایی در قالب برنامه‌ریزی  هدفمند و همگانی این امکان را فراهم می آورد که شهروندان با دانش و انگیزه کافی برای کمک به دیگران یا مشارکت در برنامه‌های گروه‌های پیش قدم شوند و برای حفظ جان خود و سایر اعضای خانواده در مخاطرات با آموزش امدادرسانی انجام دهند.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا