+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه در کمیته رویداد جهانی 2020 تاکید کرد

رونق گردشگری کرمانشاه در نمادسازی و تقویت فرهنگی است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت فرهنگی و برندسازی، این دو را راه رونق گردشگری استان کرمانشاه دانست.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در کمیته رویداد گردشگری 2020 استان گفت: این زیرساخت هاست که جذب گردشگران را تسهیل می کند و کرمانشاه با وجود فرودگاه، راه آهن، تنوع آب و هوایی و جاذبه های تاریخی و فرهنگی آن را در اختیار دارد.

وی افزود: یکی از زیرساخت های نرم افزاری گردشگری مورد نیاز کرمانشاه تقویت فرهنگی و فرهنگ گردشگری است که با وجود آن هر کسی که به استان سفر کند حس خوبی پیدا خواهد کرد. 

وی با اشاره به موضوع ثبت ملی دالاهو به عنوان شهر تنبور ایران افزود: جهانی شدن برندهای شهر کار سختی است ولی اگر ثبت جهانی شود در سایت ها و فضای مجازی برجسته میشود و هدف سفرها خواهد شد و  آورده های بسیاری را برای استان خواهد داشت. 

الهی تبار با تاکید به فرمانداران برای ایجاد خوشه های مشاغل در شهرستانها تصریح کرد: ثبت ملی نیاز به فضاسازی شهری و هدایت کارگاهها و بازارچه ها به سمت ارائه و عرصه برندهارا دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین با اشاره به جاذبه های گردشگری در مناطق مرزی استان هم گفت: اگر امنیت پایدار در مرزها را میخواهیم رونق گردشگری راه آن است اگرچه که باید فضای امنی برای گردشگران در آن نقاط ایجاد شود.

وی سفر زائران اربعین حسینی از استان کرمانشاه را نیز فرصتی بسیار مناسب برای رونق گردشگری استان دانست و گفت: این ظرفیت می تواند با هوشمندی در برنامه ریزی ها و بهره برداری از تمام داشته های جذاب گردشگری مذهبی در استان را فعال کند. 



اوقات شرعی
آب و هوا