+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه در جلسه کمیسیون دانشجویی:

زمینه فعالیت موثر تشکل‌های مختلف دانشجویی تسهیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در سال جدید موضوع فعال کردن تشکل های دانشجویی یکی از اهداف اصلی کمیسیون دانشجویی استان است و باید سعی شود تشکل های دانشجویی به محلی برای حضور، فعالیت و ابراز نظر دانشجویان با نگاه های مختلف و حتی منتقد تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ اولین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان صبح امروز ششم اردیبهشت ماه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور روسا و نمایندگان دانشگاه های استان برگزار شد.

علی شعبانی در این جلسه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان، عدم رضایت ایشان از فعالیت تشکل های دانشجویی را امری مهم دانست و گفت: در سال جدید موضوع فعال کردن تشکل های دانشجویی یکی از اهداف اصلی این کمیسیون است و باید سعی شود تشکل های دانشجویی به محلی برای حضور، فعالیت و ابراز نظر دانشجویان با نگاه های مختلف و حتی منتقد تبدیل شود.

رییس کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان تمرکز دشمنان بر دانشگاه ها و تلاش برای جذب دانشجویان را یادآور شد و تصریح کرد: اگر در درون دانشگاه و در قالب تشکل های دانشجویی به دانشجویان به ویژه قشر خاموش امکان بیان نظرات و بعضا انتقادات داده نشود، دشمنان از این موضوع برای انحراف جریان دانشجویی و تشویق آن به انجام اقدامات هیجانی بهره خواهد برد.

شعبانی از روسای دانشگاه ها و اعضای کمیسیون خواست برنامه ها و راهکارهایی خود را در جهت ایجاد زمینه فعال کردن تشکلهای دانشجویی، تدوین و به دبیرخانه کمیسیون ارسال کنند تا در جلسات آتی مورد بحث قرار گیرد.

در ادامه روسا و نمایندگان دانشگاهها به بیان نظرات خود پرداخته و مواردی از جمله محدود شدن فعالیت های دانشجویی به چند چهره خاص، عدم توجه جدی دانشگاهها به مقوله گفتگو و مطالبه گری و لزوم گنجاندن واحد درسی با عنوان بصیرت سیاسی را مطرح و توجه جدی به فعال شدن تشکلهای دانشجویی را زمینه ساز افزایش تعامل میان دانشجویان، روسا و اساتید دانشگاه و مدیران استان دانستند.



اوقات شرعی
آب و هوا