+ 0 -
ADA



نشست توجیهی مدیر گزینش استانداری برای ۱۲ مدیر شهرداری کرمانشاه


نشست توجیهی مدیرهسته گزینش استانداری کرمانشاه برای ۱۲ تن از مدیران جدید شهرداری که برای خدمت در سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری کرمانشاه به تایید نهایی هسته گزینش استانداری رسیده اند، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در این جلسه دکتر جهانبخش زنگنه تبار ضمن توصیه به مدیران شهرداری برای ادامه مسیر سالم، عزتمند، صادقانه و خالصانه درخدمت به مردم، گفت: مردم در مورد هر مدیر و حتی هر کارشناسی در دستگاه‌ها ی حکومتی، دولتی و خدمت رسان به مردم قضاوت دقیق و کارشناسانه ای دارند واین قضاوت هاست که طی سالیان در ذهن مردم می‌ماند و در سطح جامعه منعکس می‌شود.

وی گفت: در کنار خیل عظیم مدیران خدمتگزار کشور و استان، متاسفانه تعدادی از مدیران متخلف آبروی بقیه را هم به خطر می‌اندازند و دشمن این خطاها را بزرگنمایی می‌ کند و مردم را به نظام اسلامی و همه خدمتگزاران صدیق بدبین می‌کند.

مدیرهسته گزینش استانداری کرمانشاه گفت: نظام اسلامی یک نظام ارزشی است وهیچکس به فاسد بودن خود و فرزندانش افتخار نمی‌کند، هیچ ثروتی به اندازه ی پاکدستی، خدمت خالصانه، آرامش درونی و سربلندی پس از اتمام دوران خدمت، گوارا نیست.پس همه باید مواظب باشیم، تحت تاثیر رقابت‌های منفی و مخرب همچون ثروت‌اندوزی قرار نگیریم.

وی ادامه داد: حتی دستورهای خلاف قانون مافوق خود را انجام ندهیم، موارد زیادی داریم که مافوق‌ها بعد از دستور شفاهی به انجام یک کار خلاف قانون، پس از ارتکاب نیروهای تحت امرشان به یک تخلف مهم و برملا شدن آن، نقش خود را در آن تخلف انکار کرده و همکار خود را فدای حفظ موقعیت خود کرده‌اند.

 جهانبخش زنگنه تبار گفت: ما همه در معرض دید خدای متعال هستیم او حتی افکار و نیات ما را هم می‌داند، لذا باید از غضب خدای متعال بترسیم و تقوا پیشه کنیم. حتی اگر کسی هم خدای ناخواسته از دوربین خدا هم نمی‌ترسد از دوربین‌های جمهوری اسلامی بترسد، امروز بحمدالله با توجه به پیشرفت‌هایی که در دستگاه‌های نظارتی کشور وجود دارد و نیز گزارش‌های مردمی، هیچ چیز پنهان نمی‌ ماند.



اوقات شرعی
آب و هوا