+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه نیازمند یک پایگاه بزرگ فرهنگی و مذهبی است/ دعوت از فعالان فرهنگی و مذهبی استان برای ارائه پیشنهاد در حوزه اربعین حسینی


استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت میزبانی شایسته استان از زائران اربعین حسینی گفت: جامعه مداحان و فعالان فرهنگی و مذهبی استان نیز از هم اکنون پیشنهادات و راهکارهای خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد تمدنی در سال جاری به ستاد اربعین استان ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی عصر روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مداحان و مسولان هیات های مذهبی استان که تحت عنوان یا لثارات الحسین علیه السلام و با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد؛ عنوان کرد: شهر کرمانشاه نیازمند یک پایگاه بزرگ فرهنگی و مذهبی است، مکانی بزرگ برای اینکه هیات‌های مذهبی، مداحان اهل بیت، فعالان مذهبی و قرآنی بتوانند با هم افزایی و همراهی بیشتر فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

وی افزود: این مرکز یک پایگاه بزرگ فرهنگی برای ترویج مفاهیم قرآنی و مکتب اهل بیت(ع) در سطح شهر کرمانشاه و استان خواهد بود.

استاندار ادامه داد: این مرکز همچنین در حوزه‌هایی مانند تولید فکر و ایده، تولید عرضه مناسب و آسان محصولات فرهنگی و عرضه به مردم فعالیت های اثرگذاری را انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: خانواده‌های کرمانشاهی نیازمند دریافت آسان تر محصولات و اقلام حوزه عفاف و حجاب هستند.

صحرایی یادآور شد: واقعا تاسف آور است که ما هنوز وارد کننده پارچه چادری آن هم با قیمت‌های گزاف هستیم.

وی ادامه داد: با مجموعه‌های مختلف صنعتی در استان کرمانشاه صحبت کردیم تا بتوانیم امکان تولید این محصول با قیمت مناسبی فراهم شود.

 استاندار کرمانشاه با اشاره به ارتباط گسترده هیات‌های مذهبی با لایه‌های مختلف جامعه عنوان کرد: این مجموعه ها با توجه به برخورداری از این ارتباطات گسترده، به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه کمک کنند.

وی گفت: با توجه به‌ در پیش بودن اربعین حسینی، جامعه مداحان و فعالان مذهبی از هم اکنون پیشنهادات و راهکارهای خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد تمدنی در سال جاری به ستاد اربعین استان ارائه دهند تا برای اجرایی شدن آن ها اقدام شود.

 صحرایی در پایان از همه اقشار مختلف جامعه دعوت کرد برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی پرشکوه قدس، شرکت کنند.

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا